آموزش تولید محتوا اختصاصی

سرمایه راه اندازی کسب و کار مجازی
سرمایه راه اندازی کسب و کار مجازی
مارس 1, 2018
هفت قدم تا راه اندازی کسب و کار اینترنتی
هفت قدم تا راه اندازی کسب و کار اینترنتی
مارس 9, 2018

تولید محتوا خوب و اختصاصی یکی از مهمترین دغدغه های مدیران وب سایت های مطرح و بروز است . خدمات هاستینگ وطن دیتا در نظر دارد در این مقاله آموزش تولید محتوا اختصاصی و رابطه مستقیم آن با افزایش ترافیک و بازدید وب سایت را برایتان توضیح دهد . یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود بازدید کنندگان زمان زیادی را در سایت شما سپری کنند و باعث افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو شود تولید محتوا اختصاصی است .

همان طور که در مقاله های دیگر نیز گفته ایم مهمترین عامل برای بهبود سئو سایت شما تولید محتوا اختصاصی است .

اگر مطالب منتشر شده در سایت خود را از سایت دیگری کپی نکنید و خودتان به تولید محتوا سایت خود بپردازید طبق الگوریتم های گوگل این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود که نتیجه آن باعث افزایش بازدیدکنندگان از سایت شما خواهد شد .

آموزش تولید محتوا اختصاصی

آموزش تولید محتوا اختصاصی

آموزش تولید محتوا اختصاصی

هرگز مطالب خود را کپی نکنید :

یکی از مهمترین نکته هایی که باید در تولید محتوا مد نظر داشته باشید این است که هیچگاه و تحت هیچ شرایطی مطالب دیگران را در سایت خود کپی نکنید . در صورتی که مطالب سایت شما کپی مطالب سایت دیگران باشد الگوریتم های گوگل این موضوع رو متوجه می شوند و شما را از نتایج جستجو حذف می کنند و از دید کاربران نیز سایت شما اعتبار خود را از دست خواهد داد .

در محتوا خود از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان صفحه استفاده کنید :

سعی کنید در متن های خود از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای اصلیتان استفاده کنید . برای مثال شما در حال نوشتن مقاله پیرامون سئو در سال ۲۰۱۸ هستید در نتیجه باید در آن از کلمات کلیدی سئو ۲۰۱۸ استفاده کنید اما این استفاده نباید به صورت بیش از حد باشد . همیشه تعادل را در جستجو کلمه کلیدی خود رعایت کنید . نکته بسیار مهم دیگر این است که در متن خود از کلمات کلیدی مقالات دیگر خود استفاده کنید و این کلمات کلیدی را به مقالات دیگر خود لینک کنید . با این کار شما مخاطبانتان را زمان بیشتری در سایت خود نگه می دارید و این باعث افزایش اعتبار سایت شما خواهد شد .

در تولید محتوا خود مراغب غلط های املایی باشید

سعی کنید در محتوا سایتتان هیچ گاه غلط املایی وجود نداشته باشد . حتما برای بررسی محتوا خود وقت بیشتری را صرف کنید و چند بار آن را از نظر راحتی در ادراک و غلط املایی بررسی نمایید . زیرا اگر کاربری با غلط املایی شما مواجه شود باعث کاهش اعتبار سایت شما از دید کاربران می شود .

آموزش تولید محتوا اختصاصی

آموزش تولید محتوا اختصاصی

دقیقا اصل مطلب را توضیح دهید

سعی کنید در نوشتن محتوا خود به هیچ وجه حاشیه نروید و مستقیماً سر اصل مطلب بروید . در نوشتن متن خود به طولانی بودن آن اصلاً فکر نکنید . آن چیزی که مهم است قابل فهم و ساده و روان بودن متون است که باعث می شود بین سایت شما و بازدیدکنندگان تعامل خوبی برقرار شود .

انتشار محتوا در یک زمان معین

تجربه نشان داده است زمانی که شما یک روش ثابت را برای پست های خود انتخاب می کنید باعث افزایش بهبود رتبه در موتور جستجو می شود و از سوی دیگر کاربران شما در همان روز و ساعت نیز منتظر مطالب جدید شما هستند و این امر باعث برقراری ارتباط دو طرفه بین شما و مخاطبان ثابت شما می شود .

استفاده از H1 , h2 , H3 و …

استفاده از چگالی مناسب در کلمات کلیدی :

چگالی کلمه کلیدی در سئو سایت شما یک امر بسیار مهم است . همان گونه که در بالا اشاره شد چگالی کلمه کلیدی شما نباید بیش از حد در سایت استفاده شود . بهترین چگالی کلمه کلیدی برای محتوا در یک پست ۱ درصد از کل کلمات آن پست می باشد .
امیدوارم مطالب ارائه شده در این پست برای شما مفید بوده باشد و جهت افزایش رتبه سایت خود مقالات دیگر سئو ما را مطالعه کنید .
ابراهیم قلی پور
ابراهیم قلی پور
به امید روزهای خوب برای تمام همکاران در زمینه تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *