سئو درون صفحه
سئو درون صفحه
دسامبر 27, 2017
الگوریتم های گوگل
الگوریتم های گوگل
ژانویه 4, 2018

جستجو کلمه کلیدی

جستجو کلمه کلیدی یکی از مهمترین مراحل برای کسانی است که می خواهند یک وب سایت را راه اندازی کنند . جستجو کلمات کلیدی و انتخاب آن از مواردی است که در ابتدا راه اندازی وب سایت باعث سردرگمی خواهد شد . می خواهیم در این مقاله به سئوالاتی از جمله : چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنید ؟ بهترین کلمات کلیدی کدامند ؟ سئو چیست ؟ تاثیر مزرعه لینگ در سئو چیست ؟ و … پاسخ دهیم .

فرض می کنیم شما در حال راه اندازی یک وب سایت فروشگاه هایی هستید . شما می توانید با استفاده از تکنیک های جستجو کلمه کلیدی که در این مقاله ارائه می شود بهترین کلمات را در حوزه کاری خود انتخاب کنید .

جستجو کلمه کلیدی

ما برای جستجوی کلمه کلیدی مناسب برای هر کسب و کاری پنچ اصل را در نظر می گیریم که در این مقاله شما را با این اصول آشنا خواهیم کرد :

۱- در هر کسب و کاری چند کلمه کلیدی رقابتی وجود دارد و نباید در ابتدا به سراغ کلمات کلیدی سخت و رقابتی بروید ، زیرا برای انجام این کار زمان و هزینه زیادی را باید متقبل شوید و دسترسی به رتبه مورد نظرتان نیز بسیار سخت خواهد بود . پیشنهاد می کنیم در چنین زمان هایی کلمه کلیدی متوسط رو به بالا را بیابید که اگر از این کلمات ورودی گوگل داشته باشید می توان گفت در شروع کار بهترین نوع کلمات کلیدی را انتخاب کرده اید .

جستجو کلمه کلیدی

جستجو کلمه کلیدی

۲- متاسفانه بعضی از افراد تصور می کنند اگر در کلمه کلیدی کوتاه به نتایج بالا گوگل دست یابند در تمامی جستجوهای مرتبط با آن کلمه کلیدی نیز در نتایج بالا گوگل خواهند بود . جالب است بدانید در اکثر مواقع چنین چیزی امکان پذیر نیست . برای مثال اگر در کلمه دانلود در رتبه بالا گوگل باشید دلیلی وجود ندارد تا در جستجوی کلمه کلیدی دانلود نرم افزار ، دانلود فیلم و … نیز در رتبه بالایی باشید . پیشنهاد ما برای شما انتخاب یک حوزه تخصصی و انجام سئو در کلمه کلیدی متوسط رو به بالا در حوزه مرتبط است .

۳- از اسامی برند ها و اشخاص در سایت خود استفاده نکنید زیرا کاربری که نام استاد احمدی را جست و جو می کند قطعا به اطلاعات موجود در سایت شما توجهی نخواهد کرد و پس از آن که متوجه شد این سایت متعلق به فرد مورد نظر و یا برندی خاصی نیست آن را ترک می کند و این باعث آسیب دیدن سایت شما است و اصطلاحا باعث افزایش بانس ریت خواهد شد .

بهترین روش جستجو کلمه کلیدی

۴- درباره موضوع سایتی که می خواهید بر روی آن فعالیت انجام دهید اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید ، کلمات کلیدی مرتبط را انتخاب و آن ها را خوب برسی کنید . برای مثال اگر موضوع سایت شما دانلود موزیک است می توانید از کلمات کلیدی دانلود آهنگ جدید ، آهنگ شاد و … استفاده کنید و حتما قبل از انتخاب نهایی میزان جستجو کلمه کلیدی را بررسی کنید .

۵- قبل از راه اندازی وب سایت خود پیرامون حوزه کاری خود در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید رقبا شما در این حوزه از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند .

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم تا کلمات کلیدی کم ترافیک را برای سایت خود انتخاب کنید تا پس از قرار گیری در یک سیکل ثابت رو به رشد ، بر روی کلمات کلیدی رقابتی فعالیت بیشتری داشته باشید .

ابراهیم قلی پور
ابراهیم قلی پور
به امید روزهای خوب برای تمام همکاران در زمینه تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *