تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه
ژانویه 20, 2018
ddos چیست ؟
ddos چیست ؟
ژانویه 28, 2018

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه سئوالی است که برای تمام کسانی که به تازدگی با سئو و بهینه سازی وب آشنا می شوند پیش می آید . سئو کلاه سفید چیست ؟ سئو کلاه سیاه چیست ؟ از کدام روش سئو در بهینه سازی سایت خود استفاده کنیم ؟ تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه چیست ؟ تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه در نتایج گوگل چگونه است؟ این ها سئوالاتی است که ما می خواهیم در این مقاله برایتان توضیح دهیم .

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه به صورت خلاصه :

همان طور که در مقاله سئو کلاه سفید گفته بودیم در این روش سئو ، سایت ها محتوا خود را بر اساس استاندارد ها و دستورالعمل های موتور های جستجو از جمله گوگل بهینه سازی می کنند . هر چند افزایش رتبه در این روش طولانی مدت است اما روشی مطمئن و دائمی است و دچار جریمه های موتورهای جستجو نخواهید شد . در مقابل سئو کلاه سیاه روشی غیر اصولی برای افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو می باشد . افزایش رتبه سایت در این روش بسیار سریع تر از سئو کلاه سفید است اما در این روش ریسک کار بسیار بالا است و ممکن است وب سایت شما دچار جریمه گوگل و دیگر موتوهای جستجو شود و سایت شما را از نتایج خود حدف کنند .

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید چیست ؟

همان گونه که در بالا نیز توضیح دادیم سئو کلاه سفید به روش های اصولی جهت افزایش رتبه در موتوهای جستجو می گویند که در بازه زمانی بیشتر باعث افزایش رتبه سایت شما به صورت دائمی می شود . روش هایی که در سئو کلاه سفید مورد استفاده قرار می گیرند شامل :

یک محتوا با کیفیت تولید کنید .

سئو کلاه سفید بر تولید محتوا با کیفیت تمرکز دارد . تولید محتوا مناسب یکی از مهمترین فاکتور ها در امور سئو است ، در صورتی که یک سایت بتواند مطلب مورد نیاز کاربران به صورت کامل تر و جامع تر از سایت رقبا ارائه دهد می تواند بازدیدکندگان را به سمت خود بکشد . زمانی که محتوا شما برای کاربرانی که به سایت شما ورود می کنند مفید باشد ، کاربران متن شما را در سایت مطالعه خواهند کرد که با این کار زمان حضور در سایت شما بالا خواهد رفت و بالا رفتن زمان حضور در وب سایت شما باعث دریافت امتیاز مثبت از سمت موتور های جستجو و در نهایت افزایش رتبه سایت شما می شود .

استفاده از یک کد نویسی بر مبنا اصول موتور های جستجو

سئو کاری که از روش کلاه سفید برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده می کند به شیوه کد نویسی در صفحات سایت نیز متمرکز می شود تا صفحه طبق اصول استاندارد موتورهای جستجو تولید شود . در یک صفحه خوب از نظر کد نویسی در سئو کلاه سفید باید عنوان صفحه را با تگ H1 نمایش دهید و در ادامه مطلب باید حداقل از چند تگ H2 و حداقل یک تگ H3 در زیر عنوان های خود استفاده کنید . هر صفحه باید یک عنوان اختصاصی به خود را در تگ title داشته باشد و در صفحات کلمه کلیدی (مقاله جستجو کلمه کلیدی را مطالعه فرمایید ) و توضیحات کلیدی مختص به خود را ارائه دهد . زمانی که شما از یک روش استاندارد در کدنویسی صفحات خود استفاده می کنید موتور های جستجو دید بهتری نسبت به صفحه شما پیدا می کنند و این کار باعث افزایش رتبه سایت شما می شود .

یک عنوان مناسب با توضحیات کلیدی مفید برای صفحه خود ارائه دهید .

انتخاب عنوان مناسب تائیر بسیار خوبی بر روی سئو و افزایش رتبه سایت شما دارد . موتور های جستجو موضوع هر صفحه را با توجه به عنوان آن درک می کنند و زمانی که عنوان درستی برای یک صفحه انتخاب کرده باشید کاربرانی که به دنبال محتوا شما هستند به سایتتان مراجعه خواهند کرد و در نتیجه زمان جضورشان در سایت بالا رفته و امتیاز مثبت از سمت موتور های جستجو خواهید گرفت . عنوان صفحه شما باید ارتباط مستقیم با محتوا داشته باشد و برای هر صفحه کلمات کلیدی Meta Keywords و توضیحات کلیدی Meta Description متناسب با محتوا صفحه خود در نظر بگیرید .

جستجو کلمه کلیدی متناسب با سایت شما

یک سئو کار خوب که از روش بهینه سازی کلاه سفید استفاده می کند مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با سایت را پیدا کرده و از آن ها در انتخاب عناوین ، کلمات کلیدی ، توضیحات ، صفحه بندی وب سایت استفاده می کنند . این کلمات کلیدی که از روش جستجو کلمه کلیدی به دست آمده است در تگ های H1,H2,H3,H4,H5,H6 ، توضیحات کلیدی ، متون ، لینک ها و متن جایگزین تصاویر استفاده می شود . در این مرحله سئو کار از چند کلمه کلیدی اصلی انتخاب شده در تولید محتوا استفاده کرده و محتوا خود را بر اساس آن کلمات کلیدی خواهد نوشت .

از بک لینک های اصولی استفاده کنید .

همان طور که در مقاله سئو کلاه سفید مطرح کردیم این بک لینک ها هستند که باعث افزایش چشم گیر رتبه سایت شما می شوند . همیشه تلاش داشته باشید بک لینک هایی را برای سایت خود ایجاد کنید که تاییر مثبت بر روی سئو سایت شما داشته باشد .  بهترین بک لینک ها برای یک سایت بک لینکی است که از انتشار نقل قول پست های شما در دیگر وب سایت ها و لینک دادن به سایت شما ایجاد شود .

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

شما در مقاله تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه روش بهینه سازی کلاه سفید را تا کنون مطاله کرده اید و پیشنهاد می کنم جهت اطالعات بیشتر مقاله سئو کلاه سفید را نیز مطالعه بفرمایید .

سئو کلاه سیاه چیست ؟

در روش سئو کلاه سیاه از روش های زود بازده جهت افزایش رتبه سایت استفاده می شود اما این کار همراه با ریسک است و ممکن است وب سایت شما را با جریمه روبرو کند و سایت شما را از رتبه های بالا حذف کند که بازگشت مجدد به آن رتبه با صرف هزینه و زمان بسیار زیادی امکان پذیر است . استفاده این روش را تنها به کسانی پیشنهاد می کنیم که می خواهند در بازه زمانی کوتاهی در نتایج بالا گوگل قرار گیرند . در سئو کلاه سیاه از روش های زیر استفاده می کنند :

ایجاد محتوا پنهان

یکی از روش های سئو کلاه سیاه استفاده از قرار دادن بلاگ بسیار بزرگ از مطالب و کلمات کلیدی به صورت پنهان از دید کاربران در صفحه است تا موتورهای جستجو پس از ورود به سایت شما با حجم بزرگی از محتوا مواجه شوند . موتورهای جستجو امروزه قادر به تشخیص بخش هایی از صحفه هستند که حتی به صورت شباهت رنگی پنهان شده باشد و این گونه سایت ها را با جریمه روبرو می کند در نتیجه هیچ گاه از این روش برای سئو سایت خود استفاده نکنید .

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در صفحات سایت

در روش سئو کلاه سیاه برای افزایش رتبه سایت ، کلمه کلیدی را در متن ، توضیحات متا ، بدنه صفحه به مقدار بسیار زیاد استفاده می کنند . باید توجه داشته باشید که این روش به صورت کوتاه مدت ممکن است پاسخ دهد اما در دراز مدت اثر عکس دارد و باعث دریافت جریمه برای سایت شما از طریق موتور های جستجو می شود . همان گونه که در مقاله سئو کلاه سفید توضیح دادیم بهترین چگالی کلمه کلیدی در سئو  متن شما ۱ تا ۳ درصد می باشد .

تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی در بک لینک سازی

یکی از مهمترین روش های که گوگل محتوا یک صفحه را متوجه می شود لینک هایی است که از سایت های دیگر به صفحه شما ارجاع داده می شود . یکی از روش هایی که در سئو کلاه سیاه برای بالا آوردن کلمه کلیدی مورد نظر در نتایج بالا گوگل استفاده می شود آن است که از کلمه کلیدی مورد نظر خود لینک هایی را از دیگر سایت ها دریافت می نمایند . در صورتی که موتور های جستجو این موضوع را به صورت غیر طبیعی و بیش از حد تشخیص دهند شما را جریمه می کند و از نتایج حذف خواهید شد . این روش یکی از بهترین روش ها برای افزایش رتبه سایت به صورت سریع و همراه با ریسک می باشد .

استفاده از نرم افزارهای بک لینک ساز

سئو کارانی که از روش کلاه سیاه استفاده می کند با استفاده از نرم افزارهای بک لینک ساز حجم زیادی از لینک ها را به سمت سایت مورد نظر هدایت می کنند و با این کار باعث افزایش رتبه سایت در کوتاه مدت می شود . همیشه به این نکته توجه کنید که تعداد لینک هایی ورودی به سایت شما در یک روز باید طبیعی و به صورت محدود باشد ، در صورتی که در یک روز حجم وسیعی از بک لینک ها به سمت سایت شما هدایت شود باعث دریافت جریمه و در نهایت حذف از رتبه های بالا موتور های جستجو می شوید .

خرید بک لینک از دیگر سایت ها

خرید بک لینک نیز یکی از روش های سئو کلاه سیاه است و در دراز مدت برای شما جریمه را به دنبال خواهد داشت . در صورتی که لینک های ورودی به سایت شما غیر طبیعی باشد و یا آن ها را خریداری کرده باشید منتظر جریمه گوگل بمانید .

شما در مقاله تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه روش بهینه سازی کلاه سیاه را تا کنون مطاله کرده اید و پیشنهاد می کنم جهت اطالعات بیشتر مقاله سئو کلاه سیاه نیز مطالعه بفرمایید .

پیشنهاد ما :

شما با مطالعه این مقاله تفاوت سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را به روشنی متوجه شدید و پیشنهاد بنده به شما این است که هیچ گاه با استفاده از روش های سیاه ، کسب و کار خود را در معرض خطر قرار ندهید و با استفاده از روش های اصولی و قانونی هر چند دیر بازده در زمان بیشتر و دائمی تری به نتایج بالا موتور های جستجو بمانید . جهت دریافت آموزش های رایگان بیشتر ، بخش سئو را مطالعه فرمایید .

ابراهیم قلی پور
ابراهیم قلی پور
به امید روزهای خوب برای تمام همکاران در زمینه تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *